تفاوت هاي ايسيو 206 و 207

ريمپ و تيونينگ خودرو هاي مسابقه اي و خارجي و ايراني

یکشنبه ۱۸ آبان ۰۴

تفاوت هاي ايسيو 206 و 207

۱۹ بازديد

در اين مقاله ازمدل هاي مختلف ايسيو هاي خودرو هاي 206 و 207 و تفاوت هاي آنها را توضيح خواهيم داد. و خواهيم گفت كدام براي ريمپ مناسب ترند. براي انجام اين فرايند حتما قبل از آن از مركز مربوطه مورد نظر تحقيق كنيد و بعد خودرو خود را به آنها بسپاريد. شما ميتوانيد با انجام ريمپ ايسيو در دكتر ريمپ خودرو خود را ضمانت كنيد. انجام اين فرايند در اين مركز از 2 سال ضمانت كتبي همراه مي باشد.

تفاوت ميان انواع ايسيوهاي مختلف نصب شده بر روي ۲۰۶ و ۲۰۷

در ۲۰۶ و ۲۰۷ هاي سال ۹۰ به بعد ايسيوهاي زيمنس (Siemens) – بوش (Bosch) – ايزي يو (EeasyU) نصب شده اند. كه از نظر نرم افزاري وسخت افزاري تفاوت هاي بسياري با يكديگر دارند كه در اين قسمت بصورت مختصر به اين تفاوت ها مي پردازيم.

ايسيو هاي زيمنس

اين ايسيو ها داراي يك كانكتور بوده كه دسته سيم موتور را به ايسيو وصل مي كند. در ايسيوهاي زيمنس كه خود مدل هاي مختلفي دارد (CbmE4-Cim-E4 و …) از نظر نرم افزاري داراري جداول گشتاور، پاشش سوخت، محدود كننده ها ، آوانس جرقه زني، پارامتر شارژ كويل و دما و … مي باشند كه در ريمپ از آن ها استفاده مي شود.

اين ايسيو ها داراي يك سري جداول انحصاري بوده كه در انحصار دكتر ريمپ بوده و در ريمپ از آن جداول استفاده مي شود ، ايزي يو (EeasyU) : اين ايسيو ها داراي ۲ كانكتور بوده كه دسته سيم موتور را به ايسيو وصل مي كند. EeasyU قابليت خواندن و ريختن برنامه از پورت دياگ را دارد و نيازي به بازكردن ايسيو نيست. از نظر جداول مشابه با زيمنس بوده چون كه از يك خانواده مي باشند.

بوش (Bosch)

ايسيو بوش Me17.9.71 كه بر روي ۲۰۶ و ۲۰۷ هاي مدل ۹۶ و ۹۷ نصب شده است از نظر نرم افزاري و سخت افزاري تفاوت زيادي با ساير ايسيو ها دارد و در ريمپ اين مدل ايسيو جداول مختلفي وجود دارد كه مي توان به جداول پدال گاز و دريچه گاز برقي، پاشش سوخت، گشتاور و آوانس جرقه زني و … اشاره نمود.

ريمپ خودرو ۲۰۶ تيپ ۲ با ايسيوهاي سري Sagem S2000

در ۲۰۶ تيپ ۲ با دريچه گاز سيمي از ايسيو مدل Sagem S2000 استفاده مي شود.

از انجايي كه دريچه گاز اين مدل از نوعي سيمي بوده و برقي نمي باشد ، كپ دريچه گاز در حين حركت و تعويض دنده ها مشهود بوده كه با ريمپ ايسيو مي توان آن را اصلاح نمود.

كاهش مصرف و افزايش شتاب بصورت همزمان، كاهش و اصلاح دماي فن ، تغيير محدوده كاتاف ، تغيير كات آف

تنظيم و تغيير دور سلو (آرام) جهت حذف لرزش موتور از مواردي است كه مي توان با ريمپ ايسيو اصلاح و بهينه نمود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.