چرا خودرويمان را بايد ريمپ كنيم؟

ريمپ و تيونينگ خودرو هاي مسابقه اي و خارجي و ايراني

شنبه ۲۲ اردیبهشت ۰۳

چرا خودرويمان را بايد ريمپ كنيم؟

۹ بازديد

چرا ريمپ؟

پيشرانه جيلي بسيار آماده‌تر و گوش به فرمان‌تر نسبت به پدال گاز بوده و اين موضوع براي يك خودروي دستي با پدال سيمي طبيعي به نظر مي‌رسد. اگرچه هنگاميكه با آن رانندگي ميكنيد از مشخصات روي كاغذ توقع عكس العمل بالاتري را داريد اما با فشار بيشتر بر موتور و پدال گاز به اين مهم دست نمي يابيد چراكه همانند ساير خودروهاي وارداتي چيني به ايران، برنامه كامپيوتر (ايسيو) اين خودرو براي شرايط آب و هوايي و سوخت مورد استفاده در ايران كاستومايز نشده و بديهي است كه نهايت با فرار چندين اسب بخار مواجه ميشويد. مدل دستي عملكرد قابل قبولي دارد و دنده‌ها به راحتي و به خوبي تعويض مي‌شوند، حس تعويض دنده در اين خودرو شبيه هموطن ديگرش يعني خودروي MVM 530 مي باشد. شايد بايد گفت كه جيلي به عنوان يك خودروي دستي كاملاً راضي كننده بوده و از مقايسه نمونه هاي كاركرد بالا متوجه ميشويد كه از استهلاك پاييني برخوردار است، اما حقيقت امر اينجاست كه خودرويي با اين حجم موتور و اصالت موتوري متعلق به ميتسوبيشي چرا انقدر رفتارش در عمل با روي كاغذ متفاوت است؟ اينجاست كه كارشناسان دكتر ريمپ موفق شده اند با برنامه-ريزي مجدد ايسيو اين خودرو از اين مجموعه مستعد نهايت راندمان را بگيرند.

ECU اين خودرو بوش ME7.8.8 مي باشد. اين مدل ايسيو داراي پردازشگر بسيار پيچيده با قفل نرم افزاري مي باشد. به اين معنا كه ميكروي اين ايسيو كه ST10F مي باشد قفل بوده و بايد حتما با پروگرمرهاي اورجينال و بروز دنيا برنامه ريزي شود.

در ريمپ خودرو جيلي دستي دكتر ريمپ مي تواند توان و گشتاور موتور را تا ۱۰ اسب بخار و گشتاور را تا ۱۲ نيوتن متر سر چرخ افزايش دهد. همچنين با روش ريمپ تركيبي كه انحصارا در اختيار دكتر ريمپ مي باشد مي توانيم مصرف سوخت را تا ۱ ليتر كم كنيم.

بطور كلي ريمپ خودرو  براي اين خودرو فوايد ذيل را دارد :

۱- كاهش مصرف سوخت

۲- افزايش شتاب

۳- افزايش توان و گشتاور

۴- رافع تاخير دريچه گاز

۵- رفع كپ اوليه

۶- شتاب گيري بهتر

۷- بهبود كشش خودرو در سربالايي ها

۸- رفع خطاي كاتاليست

۹- بهبود در تعويض دنده ها (نرم تر شدن تعويض دنده و معكوس هاي سريع تر در مدل اتوماتيك و رفع مكث بين تعويض دنده در مدل دنده دستي

اگر كاتاليست خودرو را حذف كرده باشيد اين امكان وجود دارد كه با ريمپ خطاي كاتاليست را نيز رفع كنيم.

تمام خدمات ريمپ در دكتر ريمپ ابتدا توسط كارشناسان شركت تست مي شود، سپس توسط مشتري نيز تست شده و درصورت رضايت كامل مشتري اجرت دريافت مي گردد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.