ريمپ برليانس بخش 2

ريمپ و تيونينگ خودرو هاي مسابقه اي و خارجي و ايراني

پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳

ريمپ برليانس بخش 2

۷ بازديد

 ما در دكتر ريمپ  با ريمپ برليانس باز شدن پدال گاز با دريچه گاز رو خطي ميكنيم و عملكرد پدال گاز شبيه دريچه گاز سيمي ميشه.

به زبان ساده تر وقتي ريمپ خودرو برليانس رو انجام ميديد ماشين شما نفسش باز ميشه !!

چگونه همزمان با كاهش مصرف ، قدرت موتور افزايش مي يابد !

الان منطقي براتون بررسي ميكنيم ، با توجه به صحبت هاي بالا وقتي بعد از ريمپ برليانس برنامه ايسيو با موتور و بنزين سازگار مي شود مصرف سوخت كاهش مي يابد و ما در جداول سوخت مي توانيم در دورهاي بالا (۳۵۰۰ به بالا ) و در شرايط شتابگري و تخته گاز نسب سوخت به هوا رو در حالت حداكثر قدرت قرار دهيم همين باعث افزايش توان و شتاب ميشود.

دليلش اينه كه در ايسيو براي كاركرد موتور در شرايط مختلف جداول جداگانه وجود دارد ، به طور مثال زماني كه اقدام به شتاب گيري ميكنيد و پدال گاز رو تا انتها فشار ميدهيد ، ايسيو در حالت acceleration enrichment قرار ميگيريد و سوخت اضافه براي بهبود شتاب مي پاشد و در زماني كه به حالت سرگاز و سرعت ثابت حركت ميكنيد ecu در حالت مد كروز و سرعت ثابت قرار ميگيرد و از جداولي كه براي حداقل سوخت تعريف شده استفاده ميكند.

يعني وقتي در شهر و اتوبان يا زمانهايي كه از سرگاز استفاده مي كنيد مصرف شما كاهش مي يابد و در زماني كه نياز به شتاب و قدرت در سراشيبي ها داريد از جداول بهينه شده حداكثر قدرت استفاده ميكنيد.

گارانتي خودرو رو باطل نكنيد !

دكتر ريمپ  براي رفع خودرو برليانس در انواع مدل هاي ۱۵۰۰ و ۱۶۵۰ كليه كارهاي ريمپ خودرو و آپديت گيربكس را بدون باز كردن ecu و از طريق پورت دياگ OBDII انجام مي دهيم چرا كه دكتر ريمپ نماينده انحصاري شركت سدوكس نروژ و alientech ايتاليا مي باشد و تمامي كارها با نظارت اين شركتها و دستگاهاي اورجينال ريمپ ايسيو انجام مي شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.