ريمپ آريزو 5

ريمپ و تيونينگ خودرو هاي مسابقه اي و خارجي و ايراني

یکشنبه ۱۸ آبان ۰۴

ريمپ آريزو 5

۹ بازديد

در اين مقاله قصد توضيح دادن ريمپ خودرو آريزو 5 را داريم. در مقالات قبل راجب ريمپ خودرو به طور كامل و تخصصي توضيح داده ايم. براي انجام ريمپ ايسيو حتما قبل از انجام دادن اين فرايند از مركز مورد نظر اطمينان حاصل كنيد و بعد خودرو خود را به آنها بسپاريد. اين فرايند اگر اصولي انجام نشود و كسي كه تجربه اين كار را ندارد انجام دهد عواقب بدي براي خودرو شما دارد. براي انجام اين كار ميتوانيد به دكتر ريمپ اطمينان كنيد.

ريمپ خودرو آريزو ۵ و آريزو ۵ توربو

موتور نوع اتمسفر با كد SQRE4G15B شناخته مي شود. در حقيقت چري آريزو را با همين موتور در بازارهاي مختلف عرضه كرده.  موتوري با ۱۱۴ اسب بخار و ۱۴۱ نيوتن متر گشتاور و با ايسيو ME7.

در ريمپ آريزو ۵، ECU از دسترسي به برنامه جلوگيري ميكند. بنا بر اين رعايت نكات مرتبط با قفل نرم افزاري بسيار مهم است. همچنين رعايت ريمپ بر مبناي نسبت AFR بهينه نيز الزامي مي باشد. با انجام اين كار خودرو از لختي و كندي رهايي مي يابد. در غير اينصورت تفاوت محسوسي را شاهد نخواهيد بود.

در خودروي آريزو ۵ توربو از موتور SQRE4T15B استفاده شده است. اين موتور به دليل استفاده از توربوشارژ قادر است ۱۴۴ اسب بخارو ۲۱۰ نيوتن متر گشتاور توليد كند.تا زماني كه توربو به نهايت دور خود نرسد، خودرو داري كپ يا خفگي در دور پايين بوده كه در كنار گيربكس CVT امري اجتناب ناپذير مي باشد.

ايسيو موتور توربو از نوع ME17 مي باشد. اين ECU به لحاظ نرم افزاري كاملاً متفاوت بوده و در ريمپ اين ، در نظر گرفتن اصلاح جداول بوست توربو بسيار مهم است. عدم رعايت اين نكته منجر به خرابي قطعه توربو شارژ خواهد شد.

توجه: براي ريمپ ايسيو ME17  پلاستيكي، نياز به سوراخ كردن بخشي از قاب ايسيو مي باشد و بديهي است با اطلاع يافتن نمايندگي از باز شدن ايسيو، گارانتي خودرو تحت الشعاع قرار خواهد گرفت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.