ريمپ خودرو رانا

ريمپ و تيونينگ خودرو هاي مسابقه اي و خارجي و ايراني

شنبه ۲۴ شهریور ۰۳

ريمپ خودرو رانا

۳ بازديد

آيا ميدانستيد با ريمپ خودرو رانا تغييرات چشمگيري ايجاد ميشود و مشكلات از قبيل تاخير پدال گاز، قدرت و توان موتورمخصوصا درسربالايي ها، و مشكلات ديگر رفع ميشود و شما را شگفت زده ميكند. براي انجام ريمپ خودرو خود با ما در تماس باشيد.

ريمپ خودرو رانا با ايسيوي بوش ME17.9.71

تاخير دريچه گاز در اين مدل ايسيو، بسيار بيشتر از ايسيو EasyU2.5-2.8  مي باشد چرا كه اين ايسيو كنترل بهتري بر روي آلايندگي و استانداردهاي يورو دارد. يكي از پيپچيده ترين نوع ايسيوهاي استفاده شده توسط ايران خودرو در سالهاي اخير ايسيو بوش ME17.9.71 مي باشد. اين ايسيو داراي پردازشگر SAK TC 1724 بوده كه داراي پسووردي۱۶ رقمي است.

براي ريمپ اين ايسيو نياز به تجهيزات و پروگرمرهاي اورجينال و روز دنيا مي باشد. دكترريمپ تنها مركزي در ايران مي باشد كه ريمپ اين ايسيو را بدون باز كردن ايسيو و از طريق PIN OUT ايسيو انجام ميدهد.

ايسيو SSAT رانا:

ايسيوي SSAT ايسيويي چيني بوده و ريمپ اين مدل ايسيو بر روي رانا كاري دشوار مي باشد. اين ايسيو داراي دريچه گاز سيمي بوده و با اين حال تاخير زيادي در گاز خوردن دارد .

براي ريمپ اين ايسيو در خودروي رانا، مي بايست برنامه پايه آن را داشته باشيد، يعني برنامه دقيق و منحصر به اين مدل ايسيو. ايسيوي SSAT در رانا از نوع SSAT NO FLASH مي باشد، كه قابليت خواندن با دستگاههاي معمولي را ندارد و فقط مي توان برنامه آن را ريخت. براي داشتن برنامه پايه اين ايسيو نياز به نرم افزار و پروگرمر خاص بوده كه انحصارا در اختيار دكتر ريمپ مي باشد.

ايسيوي غرب استيل يا MAW:

توان گفت كه ضعيف ترين ايسيوي استفاده شده در خانواده رانا به لحاظ الگوريتم هاي كنترلي ايسيوي MAW يا غرب استيل مي باشد. اين ايسيو، صرفا داراي جداول دريچه گاز برقي، سوخت و جرقه و … مي باشد و امكانات بيشتري ندارد.

به لحاظ ضعف ساختاري، ريمپ اين ايسيو كمي سخت تر از ساير ايسيوهاي رانا مي باشد. چراكه بايد جدوال و الگوريتم هاي كنترلي را در نرم افزار تيونينگ وينولس WinOls بصورت متفاوت از ساير ايسيوها استخراج نمود. به اين روش به اصطلاح روش نظير به نظير مي گويند كه توسط دكترريمپ ارايه گرديده است.

توجه: برخي از مراكز ريمپ مدعي هستند كه اين ايسيو از الگوريتم چكسام پيچيده بهره گرفته  است. درصورتي كه اين ايسيو برخلاف ساير ايسيو ها اصلا چيزي به نام چك سام ندارد!

چك سام نوعي الگوريتم كنترلي در ايسيو مي باشد كه به منظور جلوگيري از ريمپ ايسيو توسط كارخانه سازنده در برنامه ايسيو قرار گرفته است تا نتوانيد آن ايسيو را ريمپ كنيد. ولي به طرز عجيبي در اين ايسيو از چك سام استفاده نشد است!

مزاياي برنامه تخصصي ريمپ دكتر ريمپ براي خودروي رانا:

افزايش توان رانا تا ۱۰ اسب بخار و ۱۱ نيوتن متر گشتاور

رفع تاخير پدال گاز رانا به طور  كامل

افزايش كشش رانا در سربالايي هنگام روشن بودن كولر

كاهش مصرف سوخت رانا تا يك ليتر

كاهش دماي فن رانا، دور تند و كند به ميزان ۷ درجه به صورت استاندارد

امكان كمتر شدن دماي فن رانا در صورت درخواست مشتري به مقادير كمتر

 

افزايش كات آف رانا تا عدد دلخواه

قابليت ايجاد كات آف رگباري رانا  (در صورت درخواست مشتري)

رفع خطاي فرسودگي كاتاليست (در خودروهاي فاقد كاتاليست)

رفع محدوديت سرعت نهايي (Speed Limit)

كاهش شتاب صفر تا صد رانا، در حدود ۲ ثانيه (بسته به شرايط و آمادگي موتور)

رفع صداي ناك سرگاز رانا (Knock)

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.